Pazar, Nisan 18

ben artık sims oynamak istiyorum mesela wohoo wohoo yaptırmak falanşlksşalkda
sapıklasmadık sadece özledim acıkınca eğilip agızlarını göstermelerini 'ouwwa ouwwa' diye ses cıkarmalarını
daha fazla dönem ödevi kağıdı yazmak istemiyorum mesela
ayaklarımı uzatıp nicoladeon izlemek istiyorum
cikolata yemek istiyorum bide ben yüzüm böle sivilce dolmasına takmadan
kafama göre takılmayıda istiyorum bide
ama birseyleri secince illaki birseylerde gidiyor elinden
birseyler ters gidicek onlar olunca
insanın coğusu böle farkındayım yada ona inanıyorum
ben bide fazla yanlıs anlasılıyorum galiba cok gülünce cok yanlıs anlasılıyorum
anlayıslı olmamda herkezle iyi olmaya caba göstermemde öyle gibi
depresif falan degilim lan ben alsjdaşdk
sadece belirtiyorum..
bu konularla ilgili farklı planlarımda yok degil:D
herneyse;
dolupta yazmadım olay arkasından yazılan konu degil yazmak icin yazıldı
AYIK OLUN :D


millet haddini asıyo aga AJDHSA
hayırlısı bro