Cuma, Mayıs 21

idealist

merhaba ben idealleri olan biri.. aslında nasıl anlatsam nereden baslasam bilmiyorum?
ki ama benimkisi işgüc ulaşmak istedgim mevki falans degil
benimkiler küçücük hayaller aslında
örnegin ben sarı okul otobüsüne binmek kapının tıslamasını duymak ve sırtımdaki cantamla üzerindeki oyuncak askıları ile okul servisinden inmek istiyorum
ben yaptıgım her acık secik seye ragmen dışlanıcak birsey olarak algılanmamak gülüp gecilerek eglenebilcek topluma sahip olmak icin can atıyorum
aslınad baya ilgincler farkındayım ama cidden bunları istiyorum caddeye cıkınca araba görmek istemiyorum böle ne biliyim sadece yol (güzel düzgün yol) ve kuş cıvıldısı ve binalar evler olsun istiyorum o yüzden hep pazar günleri dershaneden sonra eve gitmek isterm 15 dk da olsa öle görürüm bizim sokagı ve bu gercektne cok hosuma gidio
ha unutmadan bide ben cam şişemin icindeki elme sulu kırmızı icecegime pipet koyup bir yandanda okulda yedıgım o sosisli sandivç ekmeği arasındaki peynir ve salatalık karısımli ekmegimi aliminyum kapla kaplanmış ve üstüde özenle sıyrılmış bi seklde höpleterek yemek istiyorum HEMDE hos bir sade sakin bir kafede
hayır bence zor birsey degil sadece bunları istiyorum arabada calınan gümbürtülü müzigi degil ben saha cok
sessz insan sesi duymak istiyorum
yalancı degil cidden güler yüz
bilmem anlatabildimmi.

(ha bide her köşe basında basketbol oynayan zencilerden bahsetmedim dimi neyse onlar önemli deigl tabi ama verseler de hayır demem hos görünüyo
egleenceli yani öle görüsürüz sıçtık)