Pazar, Haziran 20

justin bieber'a biber demeyin rencide oluyorum. asdf

benim hic olmayan seylere karsı zaafım basladı nedense
mesela bugün gittim yarabandı aldım desenli hemde cokhosumagitti.
bide yeni esyalar alınca onların kokuları migdemi bulandırıyo bu aralar bugün ayakkabı aldm örnegin kokusu feci migdemi bulandırdı dolaba fırlattm sonra onu

en komigide ben dusa girince DURU'nun -turunculu- üzerinde UYAN ARTIK yazısını görünce;
-tamam
-uyandım uyandım

-ne uyanması zaten uyanığım
gibi tepkilerime 5 dk sonra fark edip cok suratımda -yakalanmış- bir ifadeyle cok gülüyorum

BİDE.aranızda dusa girmeden önceki üzerinde bulunan esyasını küvette unutup
sonra almaya gidip küvete eğildiginzde yanlıskla suyu actıgınız ve tepedeki fıskiyenin kafanızı ıslattıgı oldumu.yasayan varsa elini kaldırsın
ben kaldırırdımda simdi saclarımı kurutuyorum