Salı, Haziran 15

uzun yazıları bende okumam

ya olum irenç ya..

bagzı insanlara formspring hc yakısmıyor valla bak..

kimseyi düsürdügüm yada kendimi yüceltmeye calıstıgım falan yok ama cidden adamın ruhuna uymuyor bagzı siteler.. gecen gün soruları okurken öğürttüler resmen beni..

açıyorsan biraz yapman gerekeni biliceksin bi bakıcaksın gözün kapalı hurra oraya buraya üye olmıycaksın sonra

hadi girdin bi neymiş bu diye bir düşün bi tart bi kere oraya anonim yazılıyor asıl olay o

zaten her insanın orda illaki kendine özel bir hüseyin kayası var o daim özel üye sana onu atlayınca bide insanın etrafındakilerin komple öle oldugunu düşünün bu insan buraya üye olursa ne olur hadi bi düşünün? kız iyidir hoştur ne güzell peki bunu ben nerden bilicem ba-na-ne? sana sorulan soruya bakarım ben argo mahalle agzıyla soru soran adam bide sana soru soruyosa direk soğurum ben o kızdan yalan mı oda ondan diye düşünürüm direk? (ki %70 arkadaşların yada arkadaşlarının arkadaşları yazıyor onuda düşünün)

karıslıklı türkçeden kilometrelerce uzaklaşmış insanların daha ne yaptıklarını bilmeden bilişmediklerini görmek haylı kahretti artık.

Yalvarırım helak ettiniz formu ya mahvediyo bunlar beni

neyse zaten iyice face gibi boku cıktı allah bu insanlara blogger'ı ögretmesin.

yemin ederim ondan da ayrılma boyutuna gelicem yoksa

bunlar insanı linksiz de bırakırlar.

anlıycagınız yakıntım bu

canımısıkanherseyisölemedenedemeyenlerdenimEnazındanEleştirilipEliştiriliyorumBanelliktenİyidir.

sorunun mu var la?

anonim sevişelim mi?

asdf