Çarşamba, Temmuz 28

tell me

bagzen kendimden korktugum zamanlar olur benim..
bir bakmısım kücücük kuzenimle aynı yasta gibi
abuk subuk seylere heycanlanır sevinirim hophop hoplarım falan
bagzen bakmışım koca kadın gibi politik politik konusurum
bagzen ise öyle bir sinirlenmişim ki babam gibi olurum asi'leşirim.
en kötüsü ise bagzen tiksindigim insanlar gibi olurm melankolikleşirim işte
bugün gene öyle oldum acıkcası herkeze oluyor bence bu hani en azından ben buna inanıyorum
herkezin bir bunalıma girdigi zamanları vardır hani hayatın sacma sapan birsey oldugu anlar işte
annenin babanın hc birsey bilmedigi aslında herkezin cıkarları dogrultusunda ilerledigi kimsenin hani '' beni sallamıyorlar!'' diye düsündügün o ince dünya anı işte
okuyucu ben bugün tam 4 saat yasadıgım bu duyguyu uzun uzun dalgalandım kanatlarımdaki bunalımla tam 4 saat birde siz bilin dedim oturdum yaklasık 15 dakikada yazdım tam o 4. halkadaki uçuşumu ve gercekten bunu cekinmeden de söledim
ve tekrar ben gibi bitirdim cümlelerimi
selam ben melis ve ben bugün bunalıma girdim.